בלוג

שעון יד לתלמיד

השעון כפי שאני מכירים אותו הומצא לקראת המאה ב-17 ומאז התפתח רבות משעוניי כיס שהומצאו במאה ה-16 לשעוני יד ממחוגים לדיגיטליים בימינו אנו, היום קיימים מגוון רחב של יצרני שעונים שהצד האסטטי בהם חשוב במיוחד כמו גם ההבטחה כי אין מצב שהשעון "יאחר" אחרי תקופה זו או אחרת או חלילה יפסיק לעבוד. בחיינו הזמן משחק תפקיד מרכזי ואנשים רבים מצליחים לעמוד במשימות שהעמידו לעצמם הודות היכולת לעקוב אחרי הזמן ולתאם מספר גורמים לאותה שעה בדיוק.

מספר המטלות הגדול כמו גם חיי חברה ענפים אותם מנהלים תלמידים רבים מכל שכבות הגיל מחייבת את ידיעת הזמן, היכולת לדעת מה השעה כמו גם התפיסה של הזמן חשובה ביותר, כבר במאה ה-19 בזמן כתיבת עליסה בארץ הפלאות ע"י לואיס קרול מוכיח השפן את עליסה בבקשתה לעצור שנייה! בכך שלא ניתן לעצור את הזמן וכי העיכוב רק יוביל לארץ הפלאות, מעבר לכך כל תפיסת היחסות של אינשטיין והתפיסות המתקדמות של המרחב מתבססות על הזמן המדויק ומיקומנו במרחב, דבר עליו מקפידים בעיצוב פנים

הבחירה בסוג שעון קשה ומכילה בתוכה מגוון רחב של שיקולים, היופי האסטטי של השעון מגדיל את אפשריות הבחירה כמו גם הפונקציות אותם עליו למלא במהלך המשחקים, ברור כי בגיל הצעיר יש לתת דגש על חוזק החומרים כמו גם על עמידות בפני מיים או בפני לחצים על הרצועה היות ובגיל זה נמצאים רב הזמן מחוץ לבית ומבצעים מגוון רחב של פעילויות הדורשות מחד חוזק ומאידך משיכה אסטטית היות ומדובר בכל זאת בתכשיט וסמל סטאטוס עכשווי שיש לתת עליו את הדעת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *