בלוג

שעון לונג'ין – על איכות לא מתפשרים

בתחום שעוני היד, השעונים השוויצרים תמיד זכו לתדמית של שעוני איכות, וכמובן מדובר באמת אך כיום חברות השעונים וביניהן גם חברת לונג'ין, משקיעה כסף וזמן גם בתדמית, במיתוג, בעיצוב וסגנון. הסיבה היא שבעידן הדיגטלי של הטלפונים החכמים, הדגש הוא לא רק על שעונים איכותיים, אלא גם על האסתטיקה והתדמית שמגיעה עם השעון. למעשה אם אבעבר שעונים נקנו במחירים גבוהים עבור איכות, כיום הם נמכרים במחיר דומה אבל עבור סגנון, סטייל וסטטוס חברתי –האיכות עדיין חשובה, אך תפקיד השעון כיום הוא יותר כתכשיט יוקרתי.

ההיסטוריה של שעוני לונג'ין
חברת לונג'ין קיימת כבר למעלה מ-175 שנים, והיא זכתה לכבוד והערכה על ייצור שעוני יד אלגנטים באיכות וגימור איכותי. בשנת החלה החברה להרחיב את פעילותה ונכנסה לשוק הסיני, משנת 2003 שעוני החברה נמכרים ביותר מ-90 בנקודת של מכירה בסין וב-2008 שעוני החברה זכו להצלחה גבוהה בשנחאי.

שעוני לונג'ין – סגנונות
ההצלחה של החברה אינה מקרית, הם נמצאים בתחום זמן רב ויודעים לזהות שינויים בטרנדים ובהתנהגות הצרכנים. השינויים בטכנולוגיה והשימוש הגובר בסלולר לא הרתיע אותם ובמקום להנמיך את פעילותם הם בחרו בחכמה להתרחב במקום להעלם. החברה כיום מציעה מספר סגנונות עיצוביים – שעון יד ספורטיבי, אלגנטי או מסורתי – כשלכל סגנון שעון מספר דגמים כגון דולצ'ה ויטה ושעוני מורשת. החברה שומרת על רמת איכות ואופי יוקרתי, אך מתאימה את עצמה לרוח התקופה המודרנית.

שעונים ואופנת המפורסמים
השימוש בשחקנים ויוצרים מפורסמים לפרסומות אינו חדש, אך אימוץ שיטת האסטרטגיה הפרסומית למיתוג שעוני היד, שינו את הסיבה שאנשים פנו לקנות שעונים. אנגריי אגסי הוא דוגמא לסלבריטי שדגמן לשעוני יוקרה אלגנטים ותרם למיתוג החברה כיוקרתית ונחשקת. כיום השימוש בסגנונות, עיצוב ומפורסמים למעשה ממתג את השעונים מחדש כתכשיטים יוקרתיים, מה שמשנה את התנהגות הצרכנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *