בלוג

שעונים- הרבה יותר מספרות ומחוגים

על אף ששעון הוא אביזר פונקציונאלי לידיעת השעה המדויקת, יש לשעון תפקיד לא קטן ביצירת מראה חיצוני מושלם. יש בשעון אלמנטים רציונאליים לצד אלמנטים רגשיים, במיוחד כשמעורבים בבחירת השעון שיקולים של רכישת מותג זה או אחר, כלומר- מעורב מיתוג – מוצר שיש לו אופי מעוצב ויש בו אמירה שעומדת מאחוריו. עולם הטרנדים מציג מבחר עצום של מותגים ושעונים, שמייצגים הרבה יותר מספרות וממחוגים. כיון שכך, יש לשעונים גם ערך רגשי, ומי שמקדיש הקדשה בחריטה על השעון והופך אותו לאישי, יוצר קשר חזק אפילו יותר עם השעון.

לבחור שעון – החלטה קשה
לפעמים, בחירת שעון היא החלטה קשה יותר מהחלטות פיננסיות גדולות יותר. ישנם שעונים ברמות מחירים שונות – ישנם שעונים סטנדרטיים שעולים כמה מאתו שקלים, ואילו האחרים מתומחרים ברמה של כמה אלפי שקלים ואילך. ההתלבטות היא האם לקנות מותג איכותי בכסף רב, או לקנות עוד כמה שעונים באותו סכום, שכל אחד מהם יהלום סגנון אחר של הופעה.

יש לבחור את השעון באופן מוחשי
בחירת שעון אמורה להתרחש במציאות – גם אם מוצאים דיל טוב לרכישה באמצעות האינטרנט. רצוי לא לסמוך על השען שיקטין את הרצועה או להיפך – משום שגוף שעון גדול מעבר למה שמעוניינים או גוון לא מתאים של השעון עלולים לאכזב – כאשר עניין השעון הוא להתאים למראה.

שעונים פונקציונאליים
לשעונים יש פונקציות שונות; ישנם שעוני צלילה, שעוני דופק, שעונים למדידת גובה פני הים ואפילו שעון שהוא טלפון בפני עצמו או מכשיר בעל מאגר מוסיקה שניתן לשמוע ממנה ואפילו מכשיר הקלטה. השעון כבר מזמן אינו משמש רק למראה השעה, ניתן למצוא בחנויות שעונים ברשת האינטרנט הצעות לגאדג'טים שונים שמובנים בשעון וזוכים להצלחה מרובה ולעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *