בלוג

שעוני רולקס מדוע דווקא הם?

מותג השעונים השוויצרי הענק רולקס שומר על תדמיתו היוקרתית לאורך למעלה מ- 100 שנים כשבכל העולם וגם בישראל המותג הזה מוכתר כ"סופרברנדס" על ידי ארגון בעל שם דומה – ארגון ה- Superbrands הבין לאומי. מלכתחילה שעון הרולקס נוצר במטרה להיות השעון האמין הראשון כשעון יד. השם של המותג נבחר משום שהוא קל להגיה בכל שפה אירופית וכן משום שהוא מספיק כדי להיכתב באופן ברור על פני משטח השעון. לאורך השנים נוצרו גרסאות חדשניות שעשו סנסציה כמו למשל שעון היד הראשון שהופיע בו תאריך בחלונית החוגה.

רולקס זוכים לשיווק מצוין
נכון, מוצרים מצליחים להמכר טוב באמצעות שיווק שפוגע במטרה, אולם לולא העובדה שאכן קיימת אמת והבטחה במוצר – הוא לא היה שורד לאורך למעלה ממאה שנים. מיצוב שעוני הרולקס הלך והפך לסמל סטאטוס חסין טרנדים חולפים ואופנות כאלו ואחרות וחוצה – ביחוד כשעוצב ותוכנן לכבוד טייסים, מגלי ארצות, ספורטאי על, נהגי מירוצים ושחקני קולנוע.

הדגמים הותיקים עדיין נמכרים
ניתן למצוא בין דגמי הקטלוגים עדיין מוצרים שגיל תכנונם עולה על 50 שנים ואפילו יותר. זאת בזכות מנגנונים טכנולוגיים מוצלחים כמו עיצוב בעל קווים נקיים, עם מנגנון ליפוף נוסף וקרוב לפרק היד ועוד. על אף שמדובר על מוצר פרימיום, רולקס ממשיכה לייצר ולמכור יותר ממיליון שעוני יד מדי שנה בשנה.

רולקס בישראל
ניתן למצוא באתרי האינטרנט שעוני רולקס מקוריים חדשים או יד שניה, עוד משנות השבעים. רולקס רישתה את עצמה באמצעות הסניפים Rolex Show בפריסה ארצית – בעיקר באזור המרכז, וההפצה היא סלקטיבית בין חנויות שעוני היוקרה השונות. החברה אמורה להקים גם חנות קונספט למותג. אמנם ההשקעה ממוקדת יותר בקהל הגברים ומאמצי הפרסום מופנים בעיקר אליהם, אולם החברה מייצרת גם שעוני יד יוקרתיים ומבוקשים עבור קהל הנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *