בלוג

אחריות לשעון

בקניית שעון, או בכלל בקניית כל מוצר דיגיטאלי, חשוב מאוד לבדוק שבתכולת המארז ישנה תעודת אחריות, ואף לברר עם המוכר או עם הגורם אל מולו מתבצעת הקנייה מהי תקפות האחריות.
אחריות לשעון היא בדרך כלל לשנה אחת מיום הקנייה. חשוב להבין שהאחריות היא ברוב הפעמים על תקלות חשמליות הנגרמות הנגרמות למוצר. כל הקשור לחבלות חיצוניות בכפתורים או בציפוי השעון, צבע חיצוני, מכסה סוללה, אינם כלולים במסגרת האחריות.
חשוב לציין- פתיחת השעון או ניסיון תיקון השעון במעבדה שאינה זו שקבע היצרן שהיא המוסמכת לטפל בתקלות, מבטלת מיידית את האחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *